Перейти до змісту

Надсилання поштових повідомлень (сповіщень) з серверів моніторингу

Для надсилання сповіщень системою моніторингу Wialon Local можливе використання електронної пошти

Налаштування надсилання електронної пошти має враховувати механізми, які використовують поштові сервіси для боротьби зі спамом. В наслідок роботи антиспам системи, листи (повідомлення від системи моніторингу) можуть не потрапляти до адресату, або складатися в окрему папку СПАМ.

Для вирішення задачі існує два варіанти:

1.Надсилання пошти сервером моніторингу

В налаштування доменного імені необхідно вказати IP адреси сервера (-ів) яким дозволено відправляти електронну пошту від імені вказаного домену.

Необхідного у регістратора доменого імені створити запис типу TXT (текстовий запис) і в додатковому полі вказати:

v=spf1 ip4:XX.XX.XX.XX ip4:YY.YY.YY.YY  include:_spf.google.com a mx ~all

Де, XX.XX.XX.XX и YY.YY.YY.YY - IP адреси в форматі протоколу версії 4, яким дозволено відправляти електронну пошту від імені вказаного домену. Відносно інших налаштувань ознайомтесь з документацією, наприклад, цією.

Мал. 1. Налаштування домену

2.Надсилання пошти через поштову скриньку

Цей варіант підходить для Wialon Local 2004 та більш новіших релізів програмнго забезпечення.

В налаштування тарифного плану для вихідної пошти потрібно вказати налаштування, таким чином надсиланням пошти буде займатися окремий поштовий сервіс, а не сервер моніторингу.

Нам необхідно повідомити наступне:

  • електронна пошта, яка будет використовуватись як відправник

  • сервер, який буде приймати пошту від серверу моніторингу

  • порт для приймання поштових сповіщень

  • логін

  • пароль

Мал. 2. Налаштування пошти в білінгу

Ми внесемо відповідні налаштування для Вашого тарифного плану, після цього всі повідомлення з Вашого облікового запису та владені облікові записи будуть використовувати ці налаштування.