Повторна ініциалізація CAN модуля на трекрах Teltonika
1. Чому "злітає" активація CAN модуля
Виробник CAN модулів, які використовує Teltonika, застосовує велику кількість механізмів для захисту CAN модулів від зчитування інформації для подальшого копіювання. Тому в ряді випадків, коли модулю "здається", що його намагаються "зламати", він "скидає" активацію та перестає коректно працювати.
2. Як визначити що активація CAN модуля "злетіла"
Ознака того, що у CAN модуля "злетіла" активація: дата програмного забезпечення замість звичних цифр вказано невиразні AAAAAA. Інформацію про модуль, у тому числі і дату програмного забезпечення, можна запросити командою SMS та/або GPRS із системи моніторингу: lvcangetinfo або ж подивитись у WEB конфігураторі. Відповідь на команду нижче на скрині. У цьому випадку відповідь на команду відображає поточну версію прошивки модуля CAN.
А цей скрін з WEB конфігуратора відображає інформацію по CAN модулю з проблемами.
3. Як провести ініциалиіацію CAN модуля віддалено
Необхідно виконати послідовність команд через SMS або GPRS:
lvcanreset
lvcanrefresh
cpureset
чекаємо 2 хвилини
створюємо завдання у FOTA WEB на оновлення CAN модуля та відправляємо команду на трекер web_connect
чекаємо на оновлення, потім відправляємо команду cpureset (чекаємо на виконання рестарту) і знову відправляємо команду web_connect
Після цих маніпуляцій версія прошивки має відображатися коректно, якщо ні, через якийсь час повторіть відправлення команд.